Job 35 van 174


Report this listing

Solliciteren



Client Acquisition Officer


Functie

USG Professionals groeit, daarom zoeken wij een enthousiaste & gedreven Client Acquisition Officer .

USG Professionals focust zich op werving & selectie, projectsourcing en interim management. Onze Client Acquisition Officer zal behoren tot de uitdagende Business Unit ICT. Een greep uit je takenpakket:

  • Actief nieuwe bedrijven en klanten benaderen en overtuigen van onze diensverlening.
  • Onze top consultants actief voorstellen bij bedrijven of op vacatures met als doelstelling de consultant te laten starten op een uitdagend project.
  • Je werkt data bij in ons eigen systeem en je zorgt ervoor dat alle informatie op punt staat.
  • Je zal onze Business Developer ondersteunen met diverse taken om zo ook stapsgewijs te groeien in je rol!

Jouw profiel

Als Client Acquisition Officer zal je mee verantwoordelijk zijn voor de groei van onze Business Unit ICT . Door je persoonlijke en resultaatgerichte aanpak kan je nieuwe klanten vinden en binden aan USG Professionals. Deze potentiële klanten overtuig je – met behulp van je commerciële flair – van onze kandidaten of diensten.

Onze ideale Client Acquisition Officer heeft affiniteit voor IT en de digitale wereld . Je bent administratief sterk en procesmatig en je hebt een vlotte pen. Verder houd je van contacten leggen en bouw je graag een breed netwerk uit. Tot slot is onze ideale Client Acquisition Officer een rasechte teamplayer.

  • Nieuwe werknemers verwelkomen en hun integratie bevorderen
  • Loongegevens invoeren (premies, uitkeringen, maandelijkse salarissen, inhoudingen, ...)
    Loonstrookjes controleren
  • Contracten voor de outsourcing van diensten opvolgen (betaling, werving, opleiding, ...)
  • Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
    De wettelijke aangifte indienen
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Pensioen en groepsverzekering
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Werving (cv's sorteren, antwoorden op kandidaturen, ...)
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Interne verschuivingen, overplaatsing
  • Opleidingsnoden van het personeel verzamelen en samenvatten
  • Personeel inlichten over sociaal recht en specifieke kenmerken van de organisatie
  • Behandeling van tuchtmaatregelen en relaties met wettelijke instanties opvolgen (arbeidsinspectie, arbeidsrechtbank, ...)
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Opleiding (deelnemers oproepen, zalen reserveren, ...)
  • Documenten voor de opvolging en het beheer van het personeel opmaken en actualiseren (sociale overzichtstabellen, salaristabellen, planning van vakanties, ...)
  • De activiteiten van een team coördineren
  • De sociale verkiezingen organiseren

Aanbod

Bedrijfsinfo

Waarom USG Professionals?

Wij kiezen als bedrijf voor een innovatieve, authentieke en inclusieve aanpak waar jij als professional de ruimte krijgt om ownership te nemen alsook je comfortabel en gelukkig te voelen in job. Wij streven dagelijks naar vooruitgang en vernieuwing, dit doen wij door unieke initiatieven te lanceren op de markt zoals de mobile app USG Easy en het Start 2 Freelance traject.

Wij hechten tevens veel belang aan duurzaamheid in onze samenwerking met medewerkers, klanten en leveranciers. Wij handelen milieubewust en respecteren onze waarden van integriteit, betrokkenheid en passie.

Dankzij de regelmatige teambuildings en netwerkevenementen creëren wij onderlinge verbondenheid, ook met onze project consultants en freelancers die werken op verschillende locaties.


Naast een groep gedreven collega's , bieden wij jou:

  • Een contract van onbepaalde duur met een competitief salarispakket in de vorm van een bruto maandloon met extralegale voordelen zoals een mobiliteitsbudget (optie tot bedrijfswagen met tankkaart), maaltijdcheques, ecocheques, groeps- en hospitalisatieverzekering en incentives. Onze collega's hebben ook toegang tot het “Benefits at work” portaal met tal van kortingen bij verschillende partijen van verscheidene sectoren.
  • USG Professionals streeft naar een gezonde werk-privébalans voor haar werknemers door middel van flexibele werkregelingen (home office 2 à 3 dagen per week) na een inwerkperiode, mogelijkheid om deeltijds te werken en het aanmoedigen van het volledig deconnecteren. Bovenop de 20 wettelijke vakantiedagen heb je tot slot ook recht op 12 extra ADV-dagen en anciënniteitsdagen.
  • Een fijne en mooie werkplek is ook belangrijk, ons kantoor bevindt zich in het mooie en bruisende Antwerpen. Naast lekkere koffie kan je 's middags ook gratis soep nuttigen in onze eetzaal.
  • Last but not least: wij stimuleren onze medewerkers om gezonde gewoontes op te bouwen, zo worden er verschillende sportieve acties georganiseerd. Mentaal welzijn is minstens even belangrijk, daarom kunnen alle medewerkers beroep doen op het Care for People programma.

Solliciteren

Office R&S - HR
+32 (0)3 800 40 10

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht